En blog om business og pengesager

Derfor skal din tøjbutik med til modeugen i august

0

Sponsoreret indhold.

Om I har noget at vise frem i modeugen eller ej, skal dig og dine ansatte med, når modeugen løber over stablen i august. Det giver stof til eftertanke, til indkøb og til jeres modeindtryk. Derudover kan det være fantastisk firmaunderholdning for de ansatte, hvor de kan diskutere og udfordre deres modesans. Samtidig får I en sjov uge eller weekend sammen, som danner grobund for et bedre samarbejde i butikken. I har alle sammen tøjet og moden som jeres store interesse – brug det til at ryste jer sammen, og skab den bedste butik i byen.

Trendy inputs oversat til jeres kunder

Hvis du er lastbilchauffør, holder du øje med dine konkurrenter på motorvejen og på rastepladsen. Hvis du er kok, spiser du på andre restauranter og nærtjekker alle de trends, der konstant popper op. Har du en tøjbutik, tager du selvfølgelig til modeugen og følger med i, hvor moden er på vej hen. Måske opdager I nye Wrangler jeans, I ikke kender endnu, eller andre nye produkter.

Hvis I har en tøjbutik langt fra hovedstaden og ikke kunne drømme om at sætte det tøj til salg, som vises frem på catwalken, har ugen heldigvis mere at tilbyde. Der er et væld af tøjmærker, som både I og jeres kunder allerede kender.

Det kan også være, at I opdager brands, der både er for dyre og for vilde til jeres butik, men som kan give inspiration til nye veje eller nye kombinationer af jeres eksisterende udvalg. Modeugen er fyldt med mennesker, der alle har den samme passion. Det er fejringen af moden og tøjet, der fylder salene. Det skal I være med til for at kunne forny jeres sortiment og tilfredsstille jeres kunder, der søger nyt, eller de kunder, I endnu ikke har fået glæden af.

Opdateret med ny inspiration

I vender med garanti hjem fra modeugen med ny inspiration. Der er nye design, nye mærker eller en ny tro på den linje, der skal implementeres i butikken. I vender også tilbage en hel del klogere på jeres divergerende forståelse af moden. I er blevet klogere på, hvad der driver jeres medarbejdere, og hvad de ikke kan udstå. I vender helt sikkert også tilbage med historier fra en weekend eller uge, der kan sætte gang i snakken og jokes i butikken. Det er underholdning for modesansen, men også for sammenholdet i butikken.

Skriv en kommentar

Your email address will not be published.